شبــــــــــــ كريزى ــــــــــــــــــاب
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

تم انشاء منتدى فيونكات بنات النسائى نتمنى زيارتكم على الرابط http://fyonkatbanat.akbarmontada.com

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

على جزيره كانت المشاعر الانسانيه متجمعه

3 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
نور الزمان
مشرفه قسم
مشرفه قسم
نور الزمان

على جزيره كانت المشاعر الانسانيه متجمعه Empty
مُساهمةموضوع: على جزيره كانت المشاعر الانسانيه متجمعه   على جزيره كانت المشاعر الانسانيه متجمعه Emptyالأحد أكتوبر 25, 2009 6:13 am

على جزيرة كاننت المشاعر الانسانيه كلها متجمعه الحب و الغيرة و الغرور و الكذب و ....... والجزيرة دى كانت بتغرق المشاعر الم التلهم كلو يهرب من الجزيرة عشان الجزيرة هتغرق كلو اخد السفينه بتعتو و هرب ماعدا الحب هو الى مش لاقى هد يهرب معاه راح للغرور قالو يا غرور خدنى معاك الغرور قالو انتا مبلل و هتوسخلى سفينتى و سابو و مشى راح للكذب و الكذب قالو هلف و هخدك و كذب عليه و سابو و مشى راح للغنى ىالغنى قالو انا سفينتى مليانه دهب و ياقوت و مش هقدر اخدك ... الحب استسلم و فضل على الجزيرة و اعد بيبكى و يقول مين الى هيقدرنى ؟ و سمع صوت جى من بعيد بينادى عليه و يقولو يا حب تعالى انا هنقذك قرب الحب منه و ركب معاه السفينه و لاقه راجل عجوز و طول الطريق الحب يسال العجوز و يقولو انتاا مين الى قدرتنى دا محدش قدرنى غيرك اولى انتا مين و العجوز مش بيرد عليه و لما العجوز وصل الحب للبر التانى و مشى الحب طلب المعرفه و سالها اوليلى يا معرفه مين الى قدرنى اوليلى مين ؟ تعرفوا انتوا مين الى بيقدر الحب ؟ لو عاوزين تعرفوا مين العجوز ممكن تبعتولى راييكم فى الى بيقدر الحب و بعد كدة هقولكم انا لو معرفتوش ؟؟
روميو
عضو جديد
عضو جديد
روميو

ذكر

الجدي

التِنِّين

مُساهمةموضوع: رد: على جزيره كانت المشاعر الانسانيه متجمعه   على جزيره كانت المشاعر الانسانيه متجمعه Emptyالأربعاء نوفمبر 11, 2009 5:57 pm

تسلمى نور الزمان على الموضوع الرئع
واكيد العجوز دى الصدق عشان مفيش حب من غير صدق
fofo
عضو برونزى
عضو برونزى
fofo

انثى

السرطان

الثور

المزاج : الحمد الله

مُساهمةموضوع: رد: على جزيره كانت المشاعر الانسانيه متجمعه   على جزيره كانت المشاعر الانسانيه متجمعه Emptyالسبت نوفمبر 14, 2009 7:00 am

صباح الخير نور
انا اوافق روميو
الصدق
هو الشئ الوحيد اللى ينقذ الحب
تقبلى تحياتى

على جزيره كانت المشاعر الانسانيه متجمعه
صفحة 1 من اصل 1